اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

پیامک های دلتنگی زیبا و جدید 2 دی 92

پیامک های دلتنگی زیبا و جدید 2 دی 92 پیامک قشنگ دوم دی 92 مسیج دلتنگی زیبا و جدید دی 92 اس ام اس جدید 92/10/2 اس ام اس دلتنگی خفن جدید دی 92 اس امس دلتنگی باحال دی 92



http://s2.picofile.com/file/7971679351/%D8%A7%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C.jpg

پیامک های دلتنگی زیبا و جدید دی 92

از گرگهای درنده نمی هراسم که به جسمم حمله کنند
تمام ترسم از آدمهای گرگ نمایی است
که روحم را پاره پاره کردند

  

پیامک های دلتنگی زیبا و جدید دی 92

گاهی خراب کردن پل ها چیز بدی نیست
چون باعث میشود نتوانید برگردید به جایی که
از ابتدا هرگز نباید قدم میگذاشتید


پیامک های دلتنگی زیبا و جدید دی 92

برای من همین خوبه
 که با رویات میشینم
تو رو از دور می بوسم
 تو رو از دور می بینم


پیامک های دلتنگی زیبا و جدید دی 92
  

برای من همین خوبه
 بگیرم ردّ دنیاتو
ببینم هر کجا میرم
 از اونجا رد شدم با تو


پیامک های دلتنگی زیبا و جدید دی 92

همین که حال من خوش نیست
 همین که قلبم آشوبه
تو خوش باشی برای من
 همین بد بودنم خوبه


پیامک های دلتنگی زیبا و جدید دی 92

به این که بغضم از چی بود
 به این که تو دلم چی نیست
تمام عمر خندیدم
 تمام عمر شوخی نیست…


پیامک های دلتنگی زیبا و جدید دی 92

برای من همین خوبه
 بدونی بی تو نابودم
اگه جایی ازت گفتن
 بگم من عاشقش بودم


پیامک های دلتنگی زیبا و جدید دی 92

برای من همین خوبه
 که از هرکی تو رو دیده
شبی صدبار می پرسم
 ازم چیزی نپرسیده!؟


پیامک های دلتنگی زیبا و جدید دی 92

به این که بغضم از چی بود
 به این که تو دلم چی نیست
تمام عمر خندیدم
 تمام عمر شوخی نیست


پیامک های دلتنگی زیبا و جدید دی 92

در حال و هوای دلتنگی…
یادت را به آغوش کشیده ام….
چه غریبانه و ناجوانمردانه……
باختم این احساس را…..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد