اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

جملات و سخنان زیبا و قشنگ جدید زمستان 92

جملات و سخنان زیبا و قشنگ جدید زمستان 92 اس ام اس جدید زیبا و باحال زمستان 92 جملات قشنگ و ناب جدید زمستان 92 متن های زیبا و قشنگ جدید زمستان 92 جدیدترین سخنان زیبا و قشنگ زمستان 92

جملات و سخنان زیبا و قشنگ جدید زمستان 92


جملات و سخنان زیبا و قشنگ جدید زمستان 92


میگن خدا در دل شکست است

چند روزیست که خدا میهمانم شده به گمانم

جملات و سخنان زیبا و قشنگ جدید زمستان 92





عاشقم بود تا وقتی که عاشقم کرد

گفت : وفادارترینم

گفتم : مهربانتریم

اما نه از وفا بوی برده بود نه مهربانی را میفهمید!

جملات و سخنان زیبا و قشنگ جدید زمستان 92


  
وضع ما درگردش دنیاچه فرقی میکند؟

زندگی یامرگ بعدازماچه فرقی میکند؟

ماهیان روی خاک ماهیان روی آب

وقت مردن ساحل ودریاچه فرقی میکند؟

سهم ماازخاک وقتی مستطیلی بیش نیست

جای ما اینجاست یاآنجاچه فرقی میکند؟

یادشیرین توبرمن زندگی راتلخ کرد

تلخ وشیرین جهان اماچه فرقی میکند؟

فاضل نظری

جملات و سخنان زیبا و قشنگ جدید زمستان 92





پیامبر(ص)به دخترش فاطمه گفت:

در روز جمعه ساعتی هست که دعا قطعا مستجاب است!

فاطمه(س)گفت:پدرجان مرا از آن باخبری میکنی؟

پیامبر(ص) گفتند وقتی که نصف خورشید غروب کرده است!

جملات و سخنان زیبا و قشنگ جدید زمستان 92




ما درعصر احتمال به سر می بریم

درعصرشک وشاید

درعصرپیش بینی وضع هوا

ازهرطرف که بادبیاید

درعصر قاطعیت تردید

عصرجدید

عصری که هیچ اصلی جز اصل احتمال،یقینی نیست

اما من بی نام تو حتی یک لحظه احتمال ندارم

چشمان تو عین الیقین من قطعیت نگاه تو دین من است

من از توناگزیرم من بی نام ناگزیر تو میمیرم

قیصر

جملات و سخنان زیبا و قشنگ جدید زمستان 92




گفت:احوالت چطور است؟

گفتمش:عالی است،مثل حال گل!

حال گل در چنگ چنگیز مغول!

جملات و سخنان زیبا و قشنگ جدید زمستان 92




گفتی تا سیگاری دود کنی، برگشتم!

زندگی ام دود شد…

کجا ماندی؟

جملات و سخنان زیبا و قشنگ جدید زمستان 92





دربند خویش بودن معنای عشق نیست

چونانکه زنده بودن،معنای زندگی

غرق عرق ز دست دل سرکش خودم

شرمندگی است پیش تو اظهار بندگی

جملات و سخنان زیبا و قشنگ جدید زمستان 92





کی این جمله رو یادشه

بی سرو صدا وسایلتونو جمع کنین با صف بیاید برید تو حیاط

معلمتون نیومده

جملات و سخنان زیبا و قشنگ جدید زمستان 92





قطار می رود تو می روی

تمام ایستگاه می رود

ومن چقدر ساده ام که سالهای سال در انتظار تو

کنار این قطار رفته ایستاده ام

وهمچنان به نرده های ایستگاه رفته تکیه داده ام!

جملات و سخنان زیبا و قشنگ جدید زمستان 92




از تنها بودنمون راضی،نیستیم

اما به سلامتی خودمون که با هر کسی نیستیم!

جملات و سخنان زیبا و قشنگ جدید زمستان 92





دلم شکسته ولی هنوز باخرده هایش میتوانم بنویسم

بامعرفت ها را دوست دارم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد