اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

پیامک و مطلب درباره دوست داشتن جدید زمستان 92

پیامک و مطلب درباره دوست داشتن جدید زمستان 92 پیامک های دوست داشتن خفن زمستان 92 اسمس های قشنگ دوست داشتن 92 مسیج دوست داشتن 92 اسمس برای دوست داشتن 92 جدیدترین پیامک های دوست داشتن باحال 92

پیامک و مطلب درباره دوست داشتن جدید زمستان 92


پیامک و مطلب درباره دوست داشتن جدید زمستان 92


می ترسم کسی نه خودت را

که دوست داشتنت را از من بگیرد !



پیامک و مطلب درباره دوست داشتن جدید زمستان 92




چیزی در کلامم نیست

جز دوستت دارم هایی که واژه نیستند

مثل دم در پی بازدم حیاتم را رقم می زنند



پیامک و مطلب درباره دوست داشتن جدید زمستان 92




دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست !

حسی است

که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود

پیامک و مطلب درباره دوست داشتن جدید زمستان 92




اگه نهایت دوست داشتن درقطره ی باران است

من دریا را تقدیمت میکنم

  

پیامک و مطلب درباره دوست داشتن جدید زمستان 92




مـــوهـــایـــم که یـکدسـت ..

هـــمرنـــگ ِ دنــــدانـــهـایــــم شـد !

بـــــاز هــــم بـــــا عـشق می نویـسم :

دوستـــت دارم …

پیامک و مطلب درباره دوست داشتن جدید زمستان 92




گفــتنِ “دوستــــت دارم ” نظر لــــطــــــفـــم نبود !

نظرِ دِلـــــــم بود


پیامک و مطلب درباره دوست داشتن جدید زمستان 92




نمی‌دانم تا کی دوستم داری

هرجا که باشد

باشد

هرجا تمام شد

اسمش را می‌گذارم

آخر خط من

باشد؟

پیامک و مطلب درباره دوست داشتن جدید زمستان 92




تو را بیشتر از

تعطیلی مدرسه دوست دارم !


پیامک و مطلب درباره دوست داشتن جدید زمستان 92




آنقدر دوست داشتنى هستى

که ایستاده هم به دل مى نشینى

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد